مصاحبه جدید جباری کار دستش می دهد؟

به گزارش شبکه ایران، استقلالی ها به این مسئله عادت دارند که مجتبی جباری، مغز متفکر این تیم که قطعا در این مقطع از محبوبیت خاصی هم بین هواداران استقلال برخوردار است هر از گاهی با صحبت های رک و تندش، شوکی را بر پیکره مدیریت باشگاه استقلال وارد کند.

خود جباری هم حتما به این عادت کرده بعد از زدن حرفهای تند و نیش دارش با واکنش باشگاه استقلال مواجه شده و جرایم و تنبیهاتی هم برایش در نظر گرفته شود. اما هیچکدام از این ها باعث نمی شود که جباری از گفتن یکسری واقعیت ها و حقایق در خصوص فوتبال ایران و به ویژه تیمی که در آن بازی می کند سر باز بزند. شماره 8 آبی ها اصلا مصلحت اندیش نیست. به خصوص حالا که بهترین بازیکن دربی 71 هم بوده و در این بازی با دادن یک پاس گل و زدن یک گل نقش عمده ای در پیروزی تاریخی آبی ها بر رقیب دیرینه داشته است.

مجتبی جباری که به بهانه بهترین بازیکن دربی میهمان عادل فردوسی پور و برنامه نود بود، باز هم لب به شکوه گشود و خیلی صریح پاسخ سئوالات عادل را داد. جباری با شجاعت گفت فوتبال را فقط به خاطر درآمدش دنبال می کند و اگر کاری با درآمد فوتبال سراغ داشت یک لحظه هم در آن نمی ماند، او به اشخاصی اشاره کرد که تاب و تحمل دیدن آن ها را ندارد و به صورت تلویحی نیز به تنی چند از اطرفیان استقلال اشاره کرد.

او از عدم تحقق وعده های مدیریتی در باشگاه استقلال گلایه کرد و با صراحت گفت که در طی همه این سالها تغییری در این نوع مدیریت داده نشده و تا 20 سال آینده هم روند همینی هست که هست. جباری بی آنکه حداقل در این شرایط که همه چیز بر وفق مراد اوست، مصلحت اندیشی کند به سوالات فردوسی پور پاسخ داد.

اطرافیان باشگاه استقلال و به خصوص فتح الله زاده معتقدند چه بسا باز هم این نوع گفتار جباری کار دستش بدهد و درست در روزهایی که در اوج قرار دارد از سوی باشگاه استقلال مورد شماتت قرار گیرد. آیا باشگاه استقلال در این مقطع همچون گذشته با هافبک طراح اما همیشه شاکی اش برخورد خواهد داد یا این بار آبی ها اظهارات هافبک گلزنشان را زیر سبیلی رد خواهند کرد؟ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 127336
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1